باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عمو فیروز

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

همه ما ایرونی ها عمو فیروز رو می شناسیم

عمو فیروز دم دمای عید باستانی نوروز که میشه سر و کله ش پیدا میشه

خواستم بگم اگه خواستید وسط سال هم عمو فیروز رو ببینید یه سری به بنده بزنید!

آخه شرمنده ی محبت دوستانم شدم و از بس نیومدم اینجا سراغم رو گرفتن

روم به دیفال

روم سیاه

شما به بزرگی خودتون ببخشین دیگه

مشغله اداری از یه طرف ، وضع خراب اقتصادی هم شده غوز بالا غوز ، بلاگفای نادون هم میره رو اعصاب و کامنت دونی بعضی از دوستانِ جان ، مثل ونوس و عشق جانان رو باز نمیکنه یا اذیت میکنه ! همه و همه دست به دست هم دادن که عرق شرم بشینه رو پیشونی بنده

فکرشو بکن ! حتی توی جمع وایبری وبلاگ نویسها هم نشد که بمونم و از مطالبشون استفاده کنم

هعییی

دعا کنید این روزهای شلوغ هم زودتر بگذره

همه تون رو دوست دارم 

  • باده پرست

نظرات  (۸)

  • عبد عاصی امیدوار
  • ما هم دوست داریم 
    بیا تا بدونیم هستی
    پاسخ:
    فدایی داری برادر
    دعا بکن برامون

    سلام عمو فیروز...نورزومون کو؟؟ :))))))))

    اشکالی نداره... انشا... همیشه تو خیر و خوشی باشی...دوستان مجازی که همیشه هستند.

    اصلا برای این مجازی شدیم که خیلی نگران غیبتهامون نباشیم....

     

    پاسخ:
    علیک سلام
    اتفاقا من بیشتر برای دوستان مجازیم به هنگام غیبتشون نگران میشک
    همیشه شاد و تنور دلتون گرم باشه
    اتفاقا وقتی فیروز میشی بیشتر دلمان برات تنگ میشه چون دیدن گلٍ مریم ٍکیوون ٍ عمو فیروزی خیلی دیدن داره
    اشکال نداره .گرفتاری خوب باشه غیبتات رو میبخشیم
    پاسخ:
    لطف دارید شما
    همیشه شرمنده محبتهاتونم

    سلام بر کیوان خان

    اغا این بلاگفا اسامی دوستانی که در بلاگ دات ای ار هست را از لینکهای ما حذف کرده(خاک بر سرش!) از جمله وبلاگ شما که باعث شرمندگی ما شده است

    راه حل این مشکل را می دانید؟!

    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    برای رفع این مشکل باید شیرازی جون حسود رو بایکوتش کرد
    دشمنتون و شیرازی باید شرمنده باشن عزیز

    سلام...خوبید؟ ای بابا............شما هم سرتون شلوغه؟ شما چرا؟ نگین توروخدا.......

    نه دیگه اتفاقا داره بهتون حسودیم میشه.کم کم وقتشه که برای دخترکوچولوتون یه خواهر برادر بیارید یه ذره از این فراغت در بیاید و حال ما رو تجربه کنید

    پاسخ:
    علیک سلام
    ان شالله که همه تون سالم و سلامت باشید و شاد
    گرفتاریهای من از نوع اداریه
    برای گرفتاریهای لذت بخش از نوش شما هم ان شالله به زودی!!!
    سلام
    واقعا هم بلاگفای نادون
    نمی دونم چرا آدرس وبت را از لینک ها پاک می کنه
    سیو نمی کنه
    با بدبختی از توی آرشیو پیداش کردم
    ولی بازم سیو نمی شه

    امید وارم که خوش باشی
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    با شرمندگی فراوان . تو اداره که خیلی سرم شلوغه و تو خونه هم با تبلت نمی تونم براتون کامنت بذارم
    همه ش هم تقصیر بلاگفای بوقه
  • رویـROYAــا
  • سلام
    خدا کنه گرفتاری ما آدمها برای کسب نون حلال و مسائل از این دست باشه ...اینها گرفتاری نیست 
    اصل خود زندگیه ....
    خدا کنه هرگز گرفتاری واقعی را به چشم نبینیم
    راستی ممنون از حضور هر چند کوتاهتون در وبلاگم
    خوشحالم کردبد
    پاسخ:
    علیک سلام
    کاملا درست می فرمایید
    امیدوارم همینطور که گفتید باشه
    لطفتون مستدام
    کیوون عمو فیروز ز ض ظ ذ !!!
    بابانوئل هم بشی و دست پر بیای خوبه ها
    الکی تنبلیتو پای بلاگفا ننداز بچه پرروووو
    خسته نباشی
    موفق باشی
    دلم برات میسوزه.. با اون مریم پرخرججججج  پولی برات نمیمونه.!!!
    پاسخ:
    تنبلی کجا بود؟!
    فاصله ی بین کامنتهام رو ببین
    همه ی پستهات رو خونده بودم ولی کامنت نمیشد بدم!!!
    ممنونم
    لطفتون مستدام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">